Allereerst: Ik vind het helemaal geweldig dat een hoofdstad in Europa zo
schoon is gemaakt van KR fouten! De grote steden zijn doorgaans een woud van
errors vanwege het hoge feature-gehalte. Ik ben al maanden bezig 'Gooi en
Vechtstreek' en directe omgeving schoon te houden van KR errors; helaas merk
ik echter ook dat er regelmatig weer nieuwe bijkomen... en niet alleen
vanwege de nieuwe checks van KR!

Rejo Zenger wrote:
> [...]
> 1" en een weg die er naar toe loopt die tagged is met
> "highway: footway" en impliciet "layer:
> 0". Hoe hoor je dat netjes te doen?
>
> Ik begrijp dat Keep Right issues niet perse een probleem
> hoeven te zijn.
> Maar, ik kan me voorstellen dat het inderdaad niet correct is
> wanneer een op een plein aansluitende weg op een andere layer
> zit dan het plein zelf. Is dat inderdaad een probleem?
>
> De oplossing waar ik tot nu toe naar neig is het de weg er
> naar toe in twee delen te splitsen en het deel aan de kant
> van het plein te taggen met "layer: 1". In feite, hetzelfde

Dat zou ik ook doen, maar waarom hebben die area's eigenlijk een layer<0 ?

> http://keepright.ipax.at/report_map.php?error=4778305
Tevens zit er op die node ook nog een area landuse=retail vast met layer=-3.
Daar zal je ook naar moeten kijken, denk ik. Unglue-en?