++ 05/08/09 20:47 +0200 - Hans van Wijk:
>Allereerst: Ik vind het helemaal geweldig dat een hoofdstad in Europa zo
>schoon is gemaakt van KR fouten! De grote steden zijn doorgaans een woud van

Graag gedaan. Overigens ben ik er zeker van dat ik niet de enige ben die
aan Keep Right issues heeft gewerkt in de laatste paar weken (maar wel
ben ik waarschijnlijk de enige die het zo structureel deed).

>en
>Vechtstreek' en directe omgeving schoon te houden van KR errors; helaas merk
>ik echter ook dat er regelmatig weer nieuwe bijkomen... en niet alleen
>vanwege de nieuwe checks van KR!
[...]

Ik wilde het nog los aankondigen, maar dat liet op zich wachten omdat ik
het nog niet voldoende getest heb: als het goed is zijn nieuwe issues nu
ook via een RSS feed beschikbaar, zie [1].

Omdat Keep Right's database met issue slechts een keer per week updated
wordt krijg je waarschijnlijk ook slechts een keer per week notificaties
(en dan meteen meerdere in ene keer). De RSS feed zit er pas net in en
het kan dus zijn dat het nog niet naar verwachting functioneert.

Maar mocht het goed (gaan) werken, dan is dat een praktische toevoeging
om regio's vrij van issues te houden.

>Dat zou ik ook doen, maar waarom hebben die area's eigenlijk een layer<0 ?

Ik weet het niet zeker. In een van de gevallen gaat het om een soort
uitbouwsel aan het land in het IJ, de stijger waar de veerboten aan-
leggen. Waarom die als losse area's zijn getekend is me niet duidelijk,
het zou evengoed een stuk van het land kunnen zijn. In het geval de
Nieuwmarkt en het Leidsche Plein weet ik het ook niet. Iemand?

Anders haal ik daar die layer informatie ook gewoon weg, pas ik de vorm
aan waar nodig en laat ik die wandelpaden er naar toe doorlopen tot op
de way van de area. Is dat iets?

[1]
http://keepright.ipax.at/export.php?format=rss&ch=0,30,40,50,60,70,90,100,110,120,130,150,160,170,180,191,192,193,194,201,202,203,204,210,220,231,232,270&left=4.8269530682407&bottom=52.340682033385&right=4.963767185667&top=52.400527459173&db=osm_EU

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.