On Thu, 19 Nov 2009, Rene Dohmen wrote:

> - heb je een suggestie voor een omgeving (liefst een plek die per
> trein goed bereikbaar is) waar nog werk te doen is? Zo leveren
> onderdeel e en f een goed gevoel bij de deelnemers op.

Nieuwe gemeenten, of wijken. Ik denk dat nabij Utrecht zeker nog wel wat
te vinden is.

> - ik weet zelf wel wat over OSM, maar is er iemand er veel vanaf weet
> en  bereid is om op deze bijeenkomst over te dragen?

Die zijn vast ook wel te vinden op basis van locatie.

> - ik heb zelf vijftal gps-trackers. Mocht het idee werkelijkheid
> worden met meer deelnemers, zijn er dan nog exemplaren te leen?

Die zijn er, Floris is daarvan de contact persoon.

> - om het even welke tip je nog hebt

Wat is je doelgroep (leeftijd)?

> 2) is het mogelijk om de hoge resultutie-luchtfoto's van Yahoo ook
> voor de rest van Nederland beschikbaar te maken, of is er een
> alternatief waar ook de ligging van gebouwen uit af te leiden is?

Gebouwen worden momenteel op een andere manier gedaan. Daar zou ik me geen
zorgen meer over maken ;) Yahoo is een mooi opstapje, maar net als Google
Earth heeft het veel projectie fouten en zij de foto's slecht
gecalibreerd. Dus op basis van Yahoo zou je niets willen verschuiven.

> 3) hoe maak je een speeltuintje? Een punt met leisure=playground is
> niet voldoende merk ik.

Een area misschien wel ;)

Stefan