Stefan de Konink wrote:

> Nieuwe gemeenten, of wijken. Ik denk dat nabij Utrecht zeker nog wel wat
> te vinden is.

ik heb rond utrecht ook wel eens gezocht voor een mapping party dus dat
kan wel eens tegenvallen...

> Die zijn vast ook wel te vinden op basis van locatie.

inderdaad

> Die zijn er, Floris is daarvan de contact persoon.

hee dat ben ik! ik heb er een stuk of 5 en er zwerven er zeker nog 10 rond
in nederland. maar neem even contact met mij op...

meer info: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/3dshapes

> Een area misschien wel ;)

inderdaad, een sport/trapveldje wordt een leisure=pitch met de
sports=soccer (of basketball, enz.)

groet,
floris