Ik ben erg benieuwd, dit soort dingen is toch eigenlijk waar we het allemaal
voor doen.

En wat betreft de incompleet van de kaarten in bijvoorbeeld Belgie,
misschien dat er nu meer motivatie is om het completer te maken, en
misschien kunnen alle nav4all gebruikers meewerken aan een betere kaart? :)
uploaden gps tracks om mee te beginnen, de CC by-sa licentie dwingt dat
ook een beetje af. En wanneer de kaarten voor de benelux 'compleet' zijn is
dat ook interessanter voor andere navigatiepakketten die de licenties van
teleatlas of navteq zat zijn.

Remco

--
Remco van Zuijlen <re...@xs4all.net>