D'r wordt een winnaar getrokken. Er zijn inderdaad al een paar bijna volle teams, maar die maken niet meer kans.

Ik ga me nu de tulpen weer opkomen en het weer licht is na 5 uur weer richten op mapping parties in Nederland!

Volgende week is er in elk geval weer mappersbabbel in Amsterdam: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/NL:Amsterdam#17_maart_2011

Ik hoop daarbij op een betere opkomst dan vorige keer. Ik heb toen wel een hoop werk af kunnen krijgen :)

Martijn