Alle principiƫle bezwaren die je tegen zo'n actie kunt hebben
terzijde, zou ik het leuker vinden als mensen er een alternatief
tegenover zetten in plaats van alleen maar te zuurpruimen.

Wie heeft er zin in een mapping party meer in de buurt, als Berlijn
niet doorgaat? Er staan er behoorlijk wat op de lijst!
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Netherlands_Mapping_Parties_2011/Organisatie#Agenda

Laat ik maar eens aftrappen met een party in Amsterdam.
Zaterdag 26 of zondag 27 maart! Geef hier aan wat je voorkeur heeft
--> http://www.doodle.com/zgyvr9qeasfqwa6a
En als je wil komen, denk dan mee op de
wiki.http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Netherlands_Mapping_Parties_2011/Amsterdam

Als de reis naar Berlijn doorgaat, dan schuiven we een het naar April!

Martijn

Martijn van Exel
http://about.me/mvexel