Geinig idee, maar wanneer "win" je nou echt? Ik kan daar nergens de criteria hiervoor vinden. Gaat het om zo snel mogelijk 99 mensen verzamelen, of originaliteit of ... Als het "zo snel mogelijk een team volkrijgen is", dan zijn we al nagenoeg kansloos.

Misschien ben ik toch een beetje cynisch, maar vooralsnog zie ik vooral KLM als de grote winnaar, om gauw een hoop e-mailadressen en andere data te verzamelen. Je hoeft je niet in te schrijven voor de KLM nieuwsbrief, maar je zou wel andere spam kunnen krijgen, waar je je weer apart voor moet afmeldne.

Groeten,

Frank

Quoting Henk Hoff <toffeh...@gmail.com>:

Hoi allen,

Sorry voor deze mogelijke spam....

De KLM organiseert een actie dat je met z'n 99-en naar Berlijn kunt vliegen
op 24-25 maart. Vliegreis is betaald incl overnachting in een 4-sterren
hotel. (dit is dus een wedstrijdje....)

Dus denk ik: waarom niet een mappingparty in Berlijn?!

Wil je mee naar Berlijn en lijkt het je ook wat om daar even wat te gaan
mappen? Geef je hier op: http://www.99vrienden.nl/group/show/OpenStreetMap

Uiteraard gaat het alleen door wanneer we ook de reis winnen .....

Gr,
Henk Hoff