Tsja, je kunt op verschillende manier tegen dit geheel aankijken.

Wanneer het vliegtuig toch gaat: waarom niet voor ons "goede doel".
Daarnaast, dit is ook een aardige manier om "OpenStreetMap" onder de
aandacht te brengen. Het zou toch mooi zijn wanneer wij op de startpagina in
de ranglijst hoog staan. Iets met naamsbekendheid ;-)

En over de wat te mappen.... D'r is altijd wel wat te doen. Al ware het niet
dat we de data op kwaliteit zouden moeten testen (staat het cafe daar
inderdaad wel ? ;-) )

Gr,
Henk