Collega's,

Misschien is het toeval, ligt het aan mij, maar sinds kort krijg ik bij het uploaden van mijn edits in JOSM veel meer meldingen over conflicten dan voorheen. Eerder kon ik vrijwel al mijn changesets ineens uploaden, en nu zijn er vrijwel standaard wel een paar elementen met een nieuwere versie op de server!

Iemand een idee waar dat door kan komen? Iemand soortgelijke ervaringen?

- Ben op het moment bezig met fietsknooppuntenroutes ten westen van Gouda - maar ik heb eerder ook al veel fietsroutes gedaan, zonder problemen.
- Ben net overgestapt op JOSM versie 3966.
- Bewaar (vrijwel) nooit mijn lagen in JOSM, maar upload voordat ik afsluit; de tijd tussen starten en sluiten van een changeset is hooguit een paar uur. - Het is voor zover ik kan nagaan altijd de server die een nieuwere versie van de objecten heeft - zelfs van objecten die ik zelf heb aangemaakt. - Voor het uploaden doe ik bij grotere changesets een 'update'; daar komen dan geen conflicten uit voort.

Alle suggesties welkom,

J-----.