Jikes, dat gaat veel werk vergen lijkt me. Als zou een push als de tiles klaar
zijn met renderen goed te doen moeten zijn. Echter dan heb je het dus op 2
plaatsen staan?

Probleem zit hem er meer in, stel je gebruikt de mirror. En een tile is niet
aanwezig. Dan moet je dus een manier hebben om de render bak te vragaen de
tile te gaan renderen.

Kortom een eigen render stack opzetten met mogelijk een gedistribueerde setup
lijkt me dan handiger. Zolang je sharexd storage hebt (NFS o.i.d.) kan je het
serveren van je tiles en het renderen eenvoudig scheiden.

Echter als je een redelijke machine hebt staan dan kan je het renderen van de
openfietskaart echt op je sloffen doen. Grootste vereiste is diskspace want
hoe meer je er daar van hebt hoe meer je kan cachen en dus sowieso kan
serveren, het renderen word dan uiteindelijk wel ogepakt.

Groet,
--Roeland