2011/8/29 drek <d...@drek.nl>:

> Dit snap ik niet... BAG-data verouderen, maar dat doet 3dShapes toch ook?
> Mijn vraag is dan ook: zijn BAG-data beter (nauwkeuriger, gedetailleerder)
> dan 3dShapes? Hoe veel moeite is het om de data in te passen?

Ja, BAG-data is beter (recenter, betere geometrie, veel meer atribuut-data).

En inderdaad, het probleem met verouderende data treft 3DShapes eveneens.
Kijk maar eens welk percentage van de 3DShapes-data nog nooit is
aangeraakt sinds de import. Datzelfde geldt trouwens in mindere mate
voor de AND-gegevens. De vraag is: beter (steeds) oude data dan géén
data? Dat moet je je per dataset afvragen.

--
martijn van exel
schaaltreinen.nl