Op 15 oktober 2011 01:35 heeft Jo <winfi...@gmail.com> het volgende geschreven:
> Op 15 oktober 2011 01:01 heeft Lennard <l...@xs4all.nl> het volgende
> geschreven:

> Kan je me doorverwijzen naar bestaande routers? Ik heb deze
> constructie niet bedacht. Ik ben deze tegengekomen en dit leek mij een
> goede manier om deze gesplitste knooppunten in kaart te brengen.
> (extra relatie, soms meerdere, die gesplitste knooppunten verbindt;
> eventueel uitgebreid met hints voor een router)
>
> We hebben de situatie ten zuiden van Antwerpen als case study. Iemand
> anders heeft daar Eimai z'n manier van werken verwijderd. Ik heb het
> [...]

Spijtig genoeg ben ik hier echter te dom voor. Geen probleem als ik
van 09 toekom op 40. Ik breid de relatie achteraan uit met twee
takken. Voor de route die van 40-43 gaat, zou ik dit echter bovenaan
moeten gaan toevoegen. Maar wat voeg ik dan toe? Ik ben niet mee. Je
kan natuurlijk zeggen, ja maar draai die relatie dan om, maar wat als
er aan beide kanten gesplitste knooppunten zijn?

Jo