Hallo,

Ik ben even in m'n fotoarchief gedoken. In 2008 ben ik twee keer, via
verschillende routes, van Den Bosch naar Boxtel en terug gefietst. Ik heb
daarna wel routes gemapt, maar geen netwerken, want die hadden we toen nog
niet in OSM.

Van de bordjes onderweg heb ik verschillende foto's zoals onderstaand. Daarop
staat: "regio 's-Hertogenbosch".
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Onderweg_FRN_Den_Bosch.JPG>

Op alle knooppunten staan echter borden zoals hieronder. Daarop staat: "Regio
De Meierij".
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Knooppunt_FRN_Den_Bosch.JPG>

Ik zou "Regio De Meierij" in de name-tag zetten en "regio 's-Hertogenbosch" in
de alt_name-tag.

Waarom zet je NL in alle namen? Volgens mij hoort in de name tag te staan hoe
iets echt heet. Ik heb onderweg nog nergens een bord gezien waarop NL in de
naam stond.

Linksonder in de hoek op de tweede foto is een overzichtskaartje met de grove
indeling van Brabant in acht regio's te zien. Er is nogal wat overlap.
Bovendien is er een negende regio. Zoals op de wiki te lezen is, zou het
oudere netwerk Altena-Biesbosch opgenomen zijn in het netwerk "De Wijde
Biesbosch". Dat was (in ieder geval tot twee zomers terug) niet te zien in
het veld.

--
m.v.g.,
Cartinus