De Meijerij is een beetje een raar netwerk ja,

De naamgeving "regio 's hertogenbosch" vind ik ook verdacht. Een jaar
geleden of zo heb ik dat nog expliciet nagevraagd bij de persoon die
die relaties had aangemaakt, en hij bevestigde dat dat op de bordjes
stond. Dus heb ik het lekker laten staan.

Verder, omdat dit een van de oudere netwerken in brabant is lopen er
op een paar plaatsen andere netwerken doorheen. Ik ken dit onder
andere net ten noorden van Heusden.

Hetzelfde geldt voor "Altena-Biesbosch", hier loopt vijf-heerenlanden
en wijde biesbosch doorheen.
Officieel is altena opgenomen wel in wijde biesbosch, maar dit was ook
afgelopen zomer nog niet in het veld te zien.

Ik moet ergens nog wel een lijst hebben van de knooppunten en tot welk
netwerk ze behoren. Die zal ik van het weekend eens proberen op te
zoeken.

Rene