Von:Jo
An:OpenStreetMap NL discussion list
Datum:Sa., 19.11.2011 11:47
Betreff:[OSM-talk-nl] FRN Stadsregio Arnhem - Nijmegen

Hallo,

Ik maak stukje bij beetje vooruitgang met het nazicht van de
fietsroutenetwerken. Ik ga aan de oostkant naar het noorden en het
lijkt erop dat ik assistentie krijg aan de westelijke kant, wat ik ten
zeerste apprecieer. (Bedankt  Jeroen)

Nu ben ik dus bij het netwerk Arnhem - Nijmegen aanbelandt. Is dit
echt 1 netwerk? Meer naar het zuiden omvatte zo'n stadsregio slechts 1
grootstad, die ongeveer even ver van elkaar lagen als Arnhem en
Nijmegen.

Ik vind in dit netwerk 5 keer een knooppunt met het nummer 01. 2 keer,
of 3 keer, dat had ik al gezien en daar ben ik ook niet echt blij mee,
maar goed, dat is persoonlijke voorkeur. 5 keer lijkt mij echter een
indicatie dat er ergens iets foutgelopen is bij het toewijzen van
knooppunten aan netwerken. Sommige van deze knooppunten liggen zelfs
in Duitsland. Heeft een Nederlandse provincie/stadsregio echt een heel
netwerk aangelegd in Duitsland? Een grensoverschrijdend knooppunt hier
of daar, of een route die een stukje Duitsland doorkruist, daar kan ik
me iets bij voorstellen. Maar meerdere verbonden knooppunten? Dat kan
toch niet?

Vandaar dus mijn vraag/vragen:

Is het OK dat ik die Duitse knooppunten in een apart netwerk onderbreng?
Zou het heel erg zijn als Arnhem en Nijmegen elk in een apart netwerk
worden ondergebracht? Ik kan niet ter plaatse gaan kijken wat er op de
bordjes staat. Als daar effectief "Stadsregio Arnhem - Nijmegen" op
staat, zal ik me erbij moeten neerleggen dat het allemaal in 1 relatie
moet worden ondergebracht, maar ik vraag het toch liever even, of dat
inderdaad wel zo is.

mvg,

Jo

*** De Afdeling IT heeft deze mail gescand op virussen ***
*** LET OP: Open nooit attachments van onbekende afzenders  ***

Disclaimer

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. De afzender sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.