Just van den Broecke schreef op ma 23-01-2012 om 10:33 [+0100]:

> Dit zijn o.a. de "gotchas" waar ik in een eerdere mail op doelde. En
> mogelijk zijn er die ik nog niet ken.
>
> groeten,
>
> Just

Hallo,

Ik spui hier zomaar wat vragen die in mij opkomen omtrent de top10.
Dit zijn zo maar dingen die in mij opkomen. Wellicht al bij jullie
opgekomen, niet relevant of al in overleg met het kadaster.

Weet het Kadaster van deze "gotchas"?
Zijn ze bewust er in gebracht?
Hoe gaan zij er mee om?
Wellicht een idee om er met hun over te praten om de brondata al in een
beter formaat (aangeleverd) te krijgen of hun manier van werken te
bekijken?

Succes,
Michiel