Als je werkelijk gelooft dat dat een werkbare oplossing is, dan wordt
het tijd dat je afdaalt uit utopia.

On 03/14/2013 05:24 PM, St Niklaas wrote:>
> Beste, Dit hele systeem is toch gebaseerd op afspraken mbt de weergave
op van de database op een ondergrond ? Dan kan een afspraak als a - a1;
b - b1 etc er ook wel bij. Bovendien ik citeer Scai !Greetz
>  > Date: Thu, 14 Mar 2013 17:14:30 +0100

mogelijkheid is bij meerdere objecten op een punt / paal, is dat een
routable mogelijkheid ?Greetz

---
m.v.g.,
Cartinus