Marc, bedankt maar als het in de Wiki staat en ik krijg toch die oplossing
aangereikt via het forum, wat moet ik dan ? Niet dat ik het in de Wiki gevonden
heb, je moet al een kenner zijn om de juiste artikelen in die grote en het
engels gestelde rijstebrijberg te vinden.Ik kom net kijken en wordt met de
kreet van Bas "niemand staat in een positie om anderen te vertellen wat ze
moeten doen" als het ware heen en weer geworpen tussen het een en het ander en
heb bovendien de indruk dat er toch guardians rondlopen die de jas van
verteller hebben aangetrokken. Terwijl er zelden een behulpzaam aanbod gedaan
wordt, "zoek het zelf maar uit", is de slogan die IMHO op Newbies van
toepassing is.Greetz Hendrik