Hallo lijst (en zometeen een zelfde bericht naar het forum:
http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=12),

Sinds een paar jaar probeer ik de ontwikkelingen rond OSM te volgen.
Ik vind het daarbij onhandig dat er 2 kanalen zijn: deze mailinglijst, én
het forum. Het heeft een jaar geduurd voordat ik er überhaupt achter kwam
dat er naast deze mailing lijst ook een form bestaat!
En bij sommige discussie merk ik dat eenzelfde discussie op het forum een
geheel andere wending neemt dan op de mailinglijst. Da's ook wat verwarrend

Aangezien het zwaartepunt van de discussies op het forum plaats heeft is
mijn brute voorstel om deze mailinglijst met liefde, doch resoluut de nek om
te draaien, en met ingang van 1-1-2015 alle discussie via het forum te laten
lopen.

groet,

Gert-Jan