Bij andere projecten heb ik een mailinglijst-forumkoppeling gezien, wellicht is dit een optie.

Milo van der Linden schreef op 27-11-2014 om 22:36:

Ik denk dat de kracht van OpenStreetMap is dat we allemaal kapitein zijn.

Op 27 nov. 2014 22:30 schreef "Marc Zoutendijk" <marczoutend...@mac.com <mailto:marczoutend...@mac.com>>:

    Op 27 nov. 2014, om 22:06 heeft Gert-Jan van der Weijden
    <gee...@dds.nl <mailto:gee...@dds.nl>> het volgende geschreven:

    > Hallo lijst (en zometeen een zelfde bericht naar het forum:
    > http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=12),
    >
    > Sinds een paar jaar probeer ik de ontwikkelingen rond OSM te volgen.
    > Ik vind het daarbij onhandig dat er 2 kanalen zijn: deze
    mailinglijst, én
    > het forum. Het heeft een jaar geduurd voordat ik er überhaupt
    achter kwam
    > dat er naast deze mailing lijst ook een form bestaat!
    > En bij sommige discussie merk ik dat eenzelfde discussie op het
    forum een
> [...]

    Daar kan ik me volledig bij aansluiten.
    Het argument vóór de mailing-lijst (dat je niets mist) kunt je ook
    op het forum instellen door je te abonneren op het forum en je
    kunt je ook nog op ieder onderwerp afzonderlijk abonneren.
    Dus: opheffen die mailing lijst.

    Marc.