Multumim pentru mesaj si incurajari. O alta mentiune pozitiva a aplicatiei
a fost facuta si in [1]

Profit de mesajul tau pentru un nou update (la mai bine de 1 an de la
ultimul ...)

* sunt afisate acum 272 de trasee montane din 26 zone montane

Nota: numarul de 500 trasee este probabil o eroare a autorului stirii,
eroare care ar putea proveni din faptul ca in lista completa a traseelor
exista si trasee duplicate (sunt trasee ce sunt mentionate in mai mult zone
montane)

* s-a trecut la versiunea 2 a aplicatiei - diferenta majora este ca se
afiseaza vectorial doar traseul selectat, restul traseelor fiind
evidentiate printr-un layer static

* pentru evidentierea zonelor montane, in interfata de tip "pentru
telefoane", se afiseaza zone de tip Natura2000 (s-a primit acceptul pentru
folosirea datelor in OSM) - incercam astfel sa facem tranzitia de la
afisarea zonelor montane cu  dreptunghiuri, metoda care creeaza probleme in
selectia traseelor ce apartin unei zone montane.

Exista in continuare zone care nu sunt acoperite deloc (E si NE) sau mai
putin (V si NV) - daca aveti posibilitatea de a importa in OSM track-uri
(dar mai ales sa creati realatiile de tip hiking impreuna cu marcajul
corespunzator) din aceste zone ar fi excelent. Am evitat definirea unor
zone montane care sa nu aiba relatii de acest tip - de aceea script-ul de
update ne anunta daca exista relatii noi fara acoperire in zone montane.

Ca si statistici pentru contributiile din OSM de pana acum avem urmatoarele
date:

* crearea de relatii noi
--------------------------------
119, Cristian Draghici