Salut,

Mulțumesc, dar am văzut că Munții Călimani nu sunt corect. Acolo este arătat
doar un traseu al mine care nu este în Munții Călimani. Între Vatra Dornei,
Cârlibaba și Sângeorz Bai sunt Munții Suhard. Acolo lipsesc trei alte traseuri
care sunt arătat aici:
http://hiking.waymarkedtrails.org/de/?zoom=12&lat=47.42697&lon=25.23374&hill=0.5

Toate cele bune,
Michael