Salut,

Ai avut ghinion si ai nimerit peste niste trasee care nu au nume (pentru
acestea afisam "Traseu <OSM_relatio_id>". Daca mergi in alta zona traseele
sunt afisate cu nume, inclusiv in popup-ul mentionat de tine.

Daca cineva care cunoaste zona adauga in relatia OSM numele traseului /
traseelor la urmatorul update (se face in fiecare marti) o sa apara si in
aplicatia de pe http://gis.modulo.ro

Multumim pentru feedback,
Ioan