Salut,

Am facut ceva investigatii si, din ce inteleg eu, avem urmatoarele way-uri
care au pierdut "legatura" cu o relatie de tip multipoligon (fiind foarte
mari probabil s-a ales impartirea poligonului) - cel mai probabil cineva a
sters relatia din greseala.

Incercam maine sa gasim datele despre relatia pierduta  - poate ne ajuta
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Stefanu? Sau oricine care are date
de la importul respectiv.

Toate bune,
Nini

PS: E destul de usor sa comentezi post import CLC - discutiile si efortul
depus pentru acest import au fost importante si trebuie sa
gasim/identificam metode/proceduri care sa ne ajute sa refacem datele CLC
care pot fi alterate din greseala

2013/4/29 Razvan <radulescu.raz...@gmail.com>

> Pai sunt 3 zone busite deja. Mai este si in jurul Timisoarei si in jurul
> Ploiestiului...

>>> soft(bot) probabil , de aceea sunt si facute asa ciudat, adica alcatuite