Cunosc deja si alte persoane care s-au apucat sa modifice way-uri care in potlatch apareau necunoscute si te trimite la explicatiile wiki legate de importurile CLC. Au gasit lacuri care desi se vad bine ca si lacuri pe harta apar necunoscute in potlatch dar sunt parti din way-uri ale unor multipoligoane si s-au apucat sa le dea atribute de lacuri cu potlatch...