Nu este adevarat, eu am gasit acest amestec doar în cartierul
Crângași, e posibil ca uitându-mă cu atenție să mai găsesc și alte
valori.

Pentru număr de stradă  există addr:housenumber, dar "numele" blocului
trebuie să fie celălalt număr (poate fi folosit și ca addr:housename
la o adică).

Strainu

În data de 8 mai 2013, 18:00, Razvan <radulescu.raz...@gmail.com> a scris: