Dă te rog reply to all ca să rămână și lista în destinatari...

Marilor producători de hărți li se rupe de România. Dacă dau
"București, Saidac Gheorghe nr X" în hărțile de la Navteq o să mă
trimită pe Nucșoara. Iar în orașele mici degeaba știi tu că vrei să
ajungi pe Strada X, Nr Y, dacă întrebi pe cineva pe stradă habar n-o
să aibă. Dacă în schimb întrebi după nume, ai o șansă. De asta mi se
pare foarte important să ai și asemenea informați în OSM.

Strainu

În data de 9 mai 2013, 13:07, Razvan <radulescu.raz...@gmail.com> a scris: