În data de 09.05.2013 13:30, "Razvan" <radulescu.raz...@gmail.com> a scris:

> La navteq e o alta problema. Nu ei se ocupa direct in romania de survey
ci o firma platita pentru asta. Si astia de aici le dau celor de la navteq
datele culese pentru includere in baza de date...

> Si revenind la numere...
> Oricum cel mai bine ar fi fara bloc. Si asta e parerea mea finala.

Eu aș zice că ar trebui să formalizăm în ceva de genul addr:block=F3 pentru
a fi utilizabil și in alte ţări.

Din păcate, asta ar însemna fie să nu mai adăugăm name=F3 deloc, fie să
duplicăm addr:block cu name.

E logic ca usurezi si munca de adaugare pe harta si cuvantul "bloc" este
inuil la cautare.

Desi