Salut.
Excelent.
Dar strada Mihai Viteazul nu are limita de viteza. Si in general drumurile nu au setat tipul de pavaj, nr. de lane. Chiar vroiam sa deschid discutia asta la un moment dat cu propunerea ca, daca tot lucram fiecare mai mult pe anumite zone si putem spune ca din punct de vedere a acoperirii orasele mari sunt cat de cat ok, ar fi bine sa incepem sa ne gandim si la o rutare corecta. Rutare care se va face corect numai cand softul va citi corect numar lane, tipul drumului(prioritate) tip pavaj si in cazul in care pe ruta aceea avem si toate drumurile cu limita de viteza, ne va putea spune si timpul aproximativ in care vom ajunge la destinatie. Fara asta, nu are cum sa calculeze. macar sa facem asta pe principalele artere din afara si cele de tranzit din orase.(DN-uri DJ-uri). Avem posibilitatea sa facem harta asta sa ruteze mai bine decat o harta cumparata pe bani de la producatori consacrati...

PS: Acolo unde sunt imagini bing de buna calitate se poate observa usor unde este asflat , iar daca sunt marcajele facute pe drum se pot vedea si numarul de lane-uri.