Daca exista puncte e foarte probabil sa avem o greseala de editare a cuiva,
In Potlatch 1 era foarte usor de a vedea toate obiectile care au existat
vreodata intro zona apasand tasra "U" in versiunea noua lucrul asta nu mai
e postbil astfel incat un revert nu mai e prea posibil. O sa mai dau o
privire si o sa reintroduc datele zilele urmatoare. Eu unul nu consider ca
numarul de lanes e important daca nu ai de-a face cu 3-4 linii eventual si
o linie. Strazile rezidentiale sunt de obicei la doua linii, referitor la
tipul asfaltului, poate e interesant dar daca tot trebuie sa ajungi la o
adresa mergi chiar si daca nu este asfalt. Daca avem de-a face cu drumuri
judetene sau nationale acolo tre vazut care e calitatea efectiva a drumului
si schimbat tipul drumului pana la track in cel mai rau caz astfel incat sa
evitam o rutare pe acolo.

In Maramures am incercat anul trecut sa acopar cam tot ce area la indemana
cu suport bing, am folosit si  trackurile mele din zona, dar oricum
acoperirea bing nu e cea mai buna, deasemenea pot fi si erori pe harata
care de unul singur nu le pot descoperii.

cele bune Alex