Si la Praid, Sfantu Gheorghe, Miercurea Ciuc, Baile Tusnad (pe la astea am trecut personal de mai multe ori) si acolo inclusiv pe placute sunt trecute Strada nu Utca. E adevarat ca exceptii sunt acolo unde sunt placute bilingve insa in aceste orase nu le-am zarit. Poate sa ne confirme Attila Asztalos. Oricum cred ca se discuta prea mult de problema asta , mai ales ca este un subiect usor "sensibil" la noi in tara... Eventual puteti face un compromis si la strazile cu nume de personalitati maghiare sa stergeti Strada din fata. Dar nu cred ca este cea mai buna solutie. Chiar Atilla ne-a explicat cum se pun tagurile in aceste situatii.