 From: Razvan <radulescu.raz...@gmail.com>
To: OSM Romania <talk-ro@openstreetmap.org>
Sent: Wednesday, July 3, 2013 11:19 PM
Subject: Re: [Talk-ro] Nume de străzi

Si la Praid, Sfantu Gheorghe, Miercurea Ciuc, Baile Tusnad (pe la astea
am trecut personal de mai multe ori) si acolo inclusiv pe placute sunt
trecute Strada nu Utca. E adevarat ca exceptii sunt acolo unde sunt
placute bilingve insa in aceste orase nu le-am zarit. Poate sa ne
confirme Attila Asztalos. Oricum cred ca se discuta prea mult de
problema asta , mai ales ca este un subiect usor "sensibil" la noi in
tara... Eventual puteti face un compromis si la strazile cu nume de
personalitati maghiare sa stergeti Strada din fata. Dar nu cred ca este
cea mai buna solutie. Chiar Atilla ne-a explicat cum se pun tagurile in
aceste situatii.