Lasand la o parte problema in discutie a acestui drum , eu cred ca in mare parte comunitatea isi da silinta ca harta sa fie in primul rand buna pentru rutare. Adica majoritatea au ales-o pentru a o folosi pentru autovehicule. Chiar daca harta este imbunatatita cu o gramada de puncte de interes (cum a fost si importul listei de muzee), sau unii dintre noi se chinuie de mai bine de un an sa adauge numere de adrese si coduri postale in Bucuresti, pentru a ajunge la ele iti trebuie un autovehicul. Nu toata lumea consulta harta doar online... Si legat de partea cu "confuzul" , gandeste-te ca acelasi lucru este si pe autostrazi. Ce se intampla, devii confuz si pe autostrada? :P

Oricum ar fi fost de preferat 2 lane-uri separate pe DN1, nu pe DN5. DN1 este suficient de lat(cat o autostrada) si in mare parte are 2 benzi pe sens.

Ar trebui discutat si cu operatorul modificarii - celtos, insa este o persoana mai retrasa, careia nu ii plac discutiile cu altii din cate am vazut...