Soluția propusă de Gabriel îmi pare cea potrivită, pentru că linia dublă
poate fi oricum încălcată. Cât despre cum să-i explicăm utilizatorului
respectiv, poți să-i dai un link la discuția asta și să-i explici de ce e
bine ca anumite convenții să fie respectate peste tot.

Strainu

În data de 3 martie 2014, 17:11, Gabriel Sebastian Moise <
gabrielsebastianmo...@gmail.com> a scris: