Pai tu esti de vina in cazul acesta pentru ca la tine oricum am da-o, sau oricum am explica nu e bine. O dai la intors de cate ori ti se explica si in orice varianta.

Am impresia ca te bagi doar in discutii doar de dragul de a te contrazice cu
noi si de a avea ultimul cuvant spus...
Asa ca , ma bucur ca ai pus odata punct.

Ne-am facut naibii de ras. Omul ala a venit cu o intrebare, i-am explicat-o
odata si a inteles din prima. Dar ca de fiecare data trebuia sa te bagi si sa
transformi totul intr-o polemica tipic romaneasca precum in politica de rahat
ce se practica in romania...

Si cu asta pun punct si eu , deoarece deja a devenit penibil acest talk.ro si
nu a adus de mult vre-un folos hartii. Poate doar sa ne facem reclama negativa
pentru ci noi veniti aici...