2011/9/25 Vladimir Simunic <astrosh...@gmail.com>:
> OK, ako znači oznaka "name" prima svaki naziv kakav god on bio onda je
> ona opravdana i nema problema.

Pa tako ga je OSM definisao (odnosno nedovoljno precizno nedefinisao),
i u ovom našem slučaju može da se iskoristi kao 'ugly hack'.

> Iz tvog odgovora zaključujem da problema sa nazivima kompanija u OSM
> nema jer postoji univerzalna oznaka "name". Jer kod Google Map Makera
> takva univerzalna samostalna oznaka ne postoji sveć svaki "name" mora
> prvo imati definisan jezik (i pismo)... dakle Google tu izgleda mi ima
> problem kada je potrebno upisati naziv koji nije na nekom jeziku ili
> pismu jer on uvek sve taguje kao neki jezik/pismo.

Upravo obrnuto. Koliko se sećam, kod Google mape _moraš_ da navedeš
jezik (i pismo) na kojem unosiš podatke o nekom objektu. U tome je
njihova prednost, jer onda donekle znaju kako dalje da obrade te
podatke automatski. OSM to nema, jer 'name' može biti na bilo kom
jeziku i pismu, što je po meni van pameti.