Zdravo Nemanja,

Lepa vest, ali mi je žao što čujem da se bilo projekat lokalizacije na
srpski jezik odvija na latiničnom pismu. Još pre dvadesetak godina smo
naučili lekciju da je najbolje sav izvor prevoda načiniti iz prve na
ćiriličnom pismu iz čisto tehničkih razloga. Tako se ubijaju dve muve
jednim udarcem: latinična verzija se može onda jednoznačno i veoma
jednostavno mašinski izvoditi bez ljudske intervencije. To nije moguće u
suprotnom smeru zbog izuzetaka kao što su npr. 'injekcija' i vlastitih
imena koje bi npr. želeli da ostavimo u originalu na nekom drugom jeziku...

Pozdrav,
Miloš