1. Jag använder en GPS-klocka från Globalsat och programmet
SportTracks för all min träning. Från SportTracks exporterar jag till
GPX-fil och laddar upp. Får höja ett varningsfinger för vissa modeller
av Garmins Forerunner GPS-klockor som bara har smart-recording och då
kan det bli upp till 5 sekunder mellan punkterna i spåret. Garmin
Forerunner 305 och 610 har så att det går att välja 1 sekunds
registrering och båda finns med pulsband.

/Johnny