Från: Joakim Fors <joa...@joakimfors.org>
Till: Henrik Rosvall <henrik_rosv...@yahoo.se>
Skickat: tisdag, 15 november 2011 13:53
Ämne: Re: [Talk-se] Skoterleder.org kartan

Trevligt med en motsvarighet till finska http://www.kelkkareitit.fi/. Ska jag
komm med synpunkter så hade det kanske varit bra med annan/tydligare färg på
lederna. Den gröna är rätt svår att upptäcka och smälter samman med det övriga
gröna. En annan ändring kunde vara att ha skoterlederna halvt genomskinliga så
man ser om det är en väg, stig eller bar mark som bas, lite på samma sätt som
OpenCycleMap ritar upp cykelleder. En sista sak är att det i Chrome på OS X
verkar vara svårt att dra ner kartan till Skåne… iofs finns det knappt några
skoterleder här i trakten men man vet ju aldrig. ;)

/Joakim