Jag ser att Häradsekonomiska kartan finns att köpa, utgiven av
bl.a. Lantmäteriet, men borde den inte gå att ladda ner gratis om nu
upphovsrätten gått ut?  Finns det något annat (lagligt) sett att nå den
än att köpa på DVD?  Jag såg lite exempelutdrag på nätet för någon
socken, och den ser helt klart mycket användbar ut för mindre platser.

/Simon