Jag kan ta på mig och fixa till Örebro, på närhetsprincipen (11 mil) ;)Om nu
ingen bättre lämpad är villig, jag har antagligen ingen möjlighet på ett bra
tag och göra kontroll mot verkligheten.
Sen en fråga angånde om-mappning. Jag har endast gjort det i min närhet och har
hela tiden vetat vad gatorna heter osv.Om jag nu mappar om med hjälp av Bing,
hur gör jag då med taggarna? Dvs gatunamn, highway-typ (cykel eller gångväg,
mm)
Fanns ingen info om detta i
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Remapping

/Odd