Tack för info Joakim :)Nu var Örebro mer eller mindre klart, en väg norrut som
går utanför Bing och en drös busshållsplatser söderut. Sen verkar det som
Karlstad och Torsby också är fixade?
Jag tar tag i Skutskär nu, sedan ser Tyresö Strand ut att behöva lite fix.
Västerhaninge bävar jag för, nån som vill dela upp?
/Odd