Hej

Jag vet inte vad som är fel eller inte i detta fallet. Ville mest se
om jag kunde göra en karta när trådstartaren skrev sitt första mail.
Har dock kollat min query i databasen och den ger ungefär 5500
resultat så det är ju en del att gå igenom om man vill göra det.

Dock de röda byggnaderna=building=yes och landuse=residential är la
fel sätt att tagga? Dock vet jag inget som blir fel av att tagga så så
att fixa det känns kanske lite lågprioriterat?

MvH Tobias