Ja, det var ju inte meningen att trampa på några tår. Det finns
massvis av tillfällen då det är korrekt att tagga residential i små
ytor. Som Tobias säger ska man ju dock inte tagga både landuse och
building, plus som sagt de fall där byggnader har taggats med landuse
av något skäl.

Fler idéer till sådant som inte direkt är fel men kan behöva kollas
upp är icke-runda rondeller och byggnader som avviker något litet från
att vara rätvinkliga. Alla rondeller ska inte vara runda, och det
finns gott om hus som inte är rätvinkliga, men jag tror ändå att man
kan plocka några feltaggade av att kolla upp det åtminstone.

Ett annat problem som jag har noterat är folk som taggar
villaträdgårdar som landuse=grass, bara för att få en grön bakgrund.
Detta måste väl vara fel?

/Andreas