Eller http://www.openstreetmap.org/?lat=55.621283&lon=13.058478&zoom=18&layers=M
Nu syftar jag ju på att det faktiskt finns ett "runda till
rondell"-verktyg åtminstone i Potlatch 1, och att många rondeller
enbart består av en nod i varje ände. Har också varit med om mer än en
rondell där någon hållit på och dra fram och tillbaka i noderna så att
det slutat med något som är taggigt värre. Det är ju sådant här man
inte upptäcker när man bara surfar runt, och det registreras heller
inte som fel. Frågan är väl då om det går att få ut sådan här
information från databasen :)

/Andreas