Den 8 januari 2013 19:45 skrev Andreas Vilén <andreas.vi...@gmail.com>:

> Bör vi alls ha den här typen av äldre gränser med i databasen? Mer
> rimligt vore väl i så fall att ha med Malmköpings postort.

Jag är starkt skeptisk till att ha det som boundary=administrative,
admin_level=XXX, för jag tycker att det bör reserveras för nu gällande
administrativa gränser.

Jag är milt skeptisk till att ha det alls, för att jag anser att det passar
bättre i någon annan databas men a) fråga mig inte vilken, och b) med den
inställningen är det mycket som ska bort, t.ex. öppettider och "cuisine" på
restauranter, så jag tänker inte argumentera för att det ska bort helt.