Anders Arnholm <and...@arnholm.se> writes:

> Argument var det samma mot att lägga in telefon nummer till företag. Att
> lägga in menyn kanske är lite för detaljerat

cuisine=pizza vs cuisine=ice_cream vs cuisine=sushi tycker jag är
värdefull information för en karta, ikonerna kan renderas efter det.

Finns det exempel på hela menyer i OSM?  Det verkar rätt meningslöst.
Jag misstänker upphovsrättsproblem då, restauranger med fritt
licensierade menyer är inte vanliga.

/Simon