Det första som slår mig är att komma ihåg att lägga till gemensam
"source" tagg eller motsv. men det tror jag du har koll på =)

Annan information som skulle vara intressant är om han har mätpunkter
i kommunen som vi kan matcha mot t.ex. Bing maps. Om vi kan få flera
punkter och lägga in de som någon form av POI så kanske vi kan matcha
kartorna väldigt bra. Självklart kommer vi kunna göra samma sak med
det stort antal byggnader och lekplatser, men enligt mig är alltid
intressant om vi kan utgå ifrån "officiella" mätpunkterna.

Annars har jag dålig koll på vilken information som finns att tillgå
men ska fundera vidare.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt