Låter bra. Jag håller på att försöka få ner byggnadsfilen i mer
hanterlig storlek just nu, och testar nog en landsbygdsuppladdning i
morgon eller i kväll.

Punktlagren är nu uppladdade. Tyvärr glömde jag ange källa för själva
objekten för alla förutom cykelparkeringarna, men angav den för
changesetsen. Om någon tycker det ska ligga även på objekten, så kolla
in changesetsen i fråga:

http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/15047578 (skön fail i
kommentaren...)

För lekplatserna fick jag slakta lite gamla punkter, men behöll våra
ytor framför kommunens punkter.

/Andreas